Glovo a avut un spațiu de activare cu headline-ul „Pedalează și câștigă!” Adică, pedalai ca nebunu’ la o bicicletă dotată cu „rucsăcel” galben, cât puteai de mult și repede. Aparent, e fun să muncești pe bani puțini sau premii mărunte chiar și în timpul liber, pentru că era mereu coadă. Directorul de creație al agenției care se ocupă de Glovo merită bonus la salariu o bicicletă, s-ar putea să aibă nevoie de ea curând.
***
Organizatorii au închis aleea care înconjura lacul. Deci țeapă: limited edition.
***
Trupa clujeană Zimbru, care a cîntat în ultima zi, cea de duminică, una crispată în conceptul desuet Night Picnic – Princess Nokia la 11:30 nu e tocmai picnic, dacă reușești să n-adormi sub vreo instalație neon, în timp ce Bucharest Symphony Orchestra reinterpretează în cheie simfonică melodii ale artiștilor din line-up –, a scăpat un „Muie capitalism!” pe aceeași scenă Red Bull. Aparent, Red Bull a avut cea mai cool activare anul ăsta, fără niciun efort.
***
Cel mai de succes food truck a fost, de fapt, o dugheană. Cu pizza. 7 lei per suta de grame. Cu 20 de lei mîncai cât pentru o zi întreagă. Respect, băieții mereu transpirați, care îți încălzeau feliuța chiar dacă ziceai că nu e nevoie: „Nu se poate, măcar un pic, e păcat”.
***
Summer Well, dacă ați ratat revivalul manelelor, la anu’ poate încercați unul al mititeilor. Two words: Terasa Obor.
***
Sunt momente în care mă gîndesc serios că Summer Well, ca și Electric Castle, ar putea funcționa tot restul anului ca wedding planner: instalații neon instagramabile, waffle truck, momentul artistic al trupei indie care costă maxim 500 de euro, specialty coffee, Gojira, star gazing, fotografii polaroid, advertoriale despre ce frumos reciclează poluatorii și, firește, brunch-ul de a doua zi.
(Foto principală: facebook.com/SummerWellFestival)